Laurens Sloot, bijzonder hoogleraar Ondernemerschap in de Detailhandel en oprichter-directeur bij EFMI Business School, neemt je in een sneltreinvaart mee in de veranderingen en disrupties die het food retail landschap op zijn grondvesten doen schudden. Hoe reageer je als bestaand supermarktketen op online besteldiensten, maaltijdboxen en zogenaamde flitscommerce bedrijven die claimen je (vergeten) boodschappen binnen 10 minuten (!) op je stoep af te leveren? Hoe blijf je trouw aan je oorspronkelijke kracht in een speelveld van sterk veranderende consumentenbehoeften?
Gemaakt door: Lobster Company Eerste aflevering: 17-07-2022
De podcast De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen heeft in totaal 72 afleveringen
Maker: Lobster Company Datum: 06-12-2021
Maker: Lobster Company Datum: 20-01-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.