Aflevering Gerard Vaandrager - Sig (Bouwmaterialen)

· Aflevering van de podcast: De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen

Marketing en innovatie introduceren bij een traditionele bouwmaterialengroothandel: niet zo vanzelfsprekend. Gerard Vaandrager, directeur inkoop en marketing bij SIG deelt zijn ervaringen. Hoe neem je je team en vooral je MT-collega’s mee in deze verandering. Een verandering van horizon en manier van werken maar zonder de basics los te laten.

Speelgoedwinkel
De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen

De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen

Gemaakt door: Lobster Company Eerste aflevering: 17-07-2022

De podcast De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen heeft in totaal 72 afleveringen

Vorige aflevering

Laurens Sloot - EFMI (food retail)

Laurens Sloot - EFMI (food retail)

Maker: Lobster Company Datum: 20-12-2021

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Gerard Vaandrager - SIG (bouwmaterialen)

De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen · 20-01-2022

00:00 00:21:30