Aflevering Aflevering Iv: Leer Je Klant Kennen Én Begrijpen

· Aflevering van de podcast: De klantvriendelijkste podcast van Nederland

Benieuwd hoe je jouw organisatie klantgerichter kunt maken? In onze nieuwste podcast aflevering bespreken Herman Koppe en Gerrit Piksen de sleutels tot ultieme klantvriendelijkheid.  Wat komt er aan bod? - Wie is de Klant? - Onderzoek en Benchmarking - Customer Journey Mapping - Connect & Inspire Sessies - Klantinteracties en Feedback

Speelgoedwinkel
De klantvriendelijkste podcast van Nederland

De klantvriendelijkste podcast van Nederland

Gemaakt door: Gerrit Piksen, Herman Koppe Eerste aflevering: 30-12-2024

De podcast De klantvriendelijkste podcast van Nederland heeft in totaal 5 afleveringen

Vorige aflevering

Aflevering III: EX: zet je medewerker centraal

Aflevering III: EX: zet je medewerker centraal

Maker: Gerrit Piksen, Herman Koppe Datum: 20-06-2024

Volgende aflevering

Aflevering V: Data als smeerolie

Aflevering V: Data als smeerolie

Maker: Gerrit Piksen, Herman Koppe Datum: 02-09-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Aflevering IV: Leer je klant kennen én begrijpen

De klantvriendelijkste podcast van Nederland · 12-07-2024

00:00 0:31:20