Aflevering Aflevering Iii: Ex: Zet Je Medewerker Centraal

· Aflevering van de podcast: De klantvriendelijkste podcast van Nederland

We horen het altijd van de winnaars bij Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland: het zijn onze mensen die het verschil maken. De Employee Experience (EX) is dus cruciaal. Maar hoe geef je je mensen de juiste kaders om te excelleren? En hoe jou je medewerkers tevreden? Dat en meer leer je in deze aflevering van de Klantvriendelijkste Podcast van Nederland. 

Speelgoedwinkel
De klantvriendelijkste podcast van Nederland

De klantvriendelijkste podcast van Nederland

Gemaakt door: Gerrit Piksen, Herman Koppe Eerste aflevering: 30-12-2024

De podcast De klantvriendelijkste podcast van Nederland heeft in totaal 5 afleveringen

Vorige aflevering

Aflevering II: Vanuit bezieling naar strategie

Aflevering II: Vanuit bezieling naar strategie

Maker: Gerrit Piksen, Herman Koppe Datum: 30-05-2024

Volgende aflevering

Aflevering IV: Leer je klant kennen én begrijpen

Aflevering IV: Leer je klant kennen én begrijpen

Maker: Gerrit Piksen, Herman Koppe Datum: 12-07-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Aflevering III: EX: zet je medewerker centraal

De klantvriendelijkste podcast van Nederland · 20-06-2024

00:00 0:30:04