Aflevering Aflevering Ii: Vanuit Bezieling Naar Strategie

· Aflevering van de podcast: De klantvriendelijkste podcast van Nederland

Ontdek hoe een sterke bezieling en strategische aanpak kunnen leiden tot een betere klant- en medewerkerbeleving, wat uiteindelijk resulteert in duurzame groei en succes voor je organisatie. Klantvriendelijkheid begint bij een solide strategie en deze aflevering biedt de inzichten die je nodig hebt om daarmee aan de slag te gaan.

Speelgoedwinkel
De klantvriendelijkste podcast van Nederland

De klantvriendelijkste podcast van Nederland

Gemaakt door: Gerrit Piksen, Herman Koppe Eerste aflevering: 30-12-2024

De podcast De klantvriendelijkste podcast van Nederland heeft in totaal 5 afleveringen

Vorige aflevering

Aflevering I: Wat is Customer Experience?

Aflevering I: Wat is Customer Experience?

Maker: Gerrit Piksen, Herman Koppe Datum: 30-04-2024

Volgende aflevering

Aflevering III: EX: zet je medewerker centraal

Aflevering III: EX: zet je medewerker centraal

Maker: Gerrit Piksen, Herman Koppe Datum: 20-06-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Aflevering II: Vanuit bezieling naar strategie

De klantvriendelijkste podcast van Nederland · 30-05-2024

00:00 0:24:04