Adformatie Daily podcast

Adformatie Daily

Welkom bij de Adformatie Daily, jouw dagelijkse dosis nieuws over marketing, media, creatie en communicatie. Of je nu in de auto zit, een koffiepauze hebt of op shoot bent, wij brengen de nieuwste artikelen van Adformatie rechtstreeks naar jou! De Adformatie Daily wordt dagelijks automatisch gegenereerd met AI door EchoPod.

  • Podcast gepubliceerd op: 14-10-2024 18:10:05
  • Maker: Adformatie & EchoPod
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 3-3-2025 14:20:00
  • Datum eerste aflevering: 26-9-2024 12:00:00
  • Datum laatste aflevering: 3-3-2025 07:01:30

Speelgoedwinkel

109 Afleveringen

  • 00:03:08

    De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - SIRE kiest Alfred voor 'luchtige toon' in volgende campagne - Marketingbureau Emakina verandert naam in Empathy Lab, gaat zich meer op AI richten - Zeeman springt in op 'vintage fashion ...

  • 00:03:10

    De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Tony's Chocolonely benadrukt 'dualiteit van het delen' in outdoorcampagne - Roos van de Weerd (Patagonia): ‘De omgeving daagt me uit om groter te denken’ - Tom Roedolf nieuwe zendermana ...

  • 00:03:15

    De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Van de Salmari Church tot de Hitster Play-a-Long: dit zijn de beste merkactivaties op de Huishoudbeurs - Diversiteit na Trump: wat blijft over van het DEI-beleid als het niet meer 'moet' ...

  • 00:03:15

    De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Harald Dunnink (School for Moral Ambition): 'Rennen en vliegen maakt het leven leuker' - Nederlandse topman Hein Schumacher alweer weg bij Unilever - Streamingdienst met reclame populai ...

  • 00:03:14

    De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Hunkemöller strikt Holly Mae Brood voor campagne 'For every woman in you' - Podcast voor de Week: Jacob, dood in Qatar - Nieuwe campagne tegen misleiding via social media: foute influen ...

  • 00:03:14

    De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - KFC toont lef met 'extreem spicy' campagne - Out-of-homemarkt groeit in 2024 naar recordomzet van 302 miljoen euro - ‘Door AI moet je nu écht creatief zijn om een goede campagne te ontw ...

  • 00:03:04

    De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - KFC Nederland naar Abovo Maxlead - ‘Door AI moet je nu wel écht creatief zijn om een goede campagne te ontwikkelen’ - Confronterende outdoorcampagne benadrukt impact zelfdoding op nabes ...

  • 00:03:11

    De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Bureaus in de knel: waar is de echte creativiteit gebleven? - Minister wil publieke omroepen onderbrengen in omroephuizen - Toyota's taxichauffeur ook 's nachts beschikbaar en meer camp ...

  • 00:03:16

    De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Dit zijn de tien finalisten van de Ster Gouden Loeki 2024 - Oliebollen met een doel: de missie van Mark(eteer) Simoons en oma Coby - De emancipatie-inferno: waarom DEI nog steeds broodn ...

  • 00:03:11

    De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Een Mooij gesprek met ... Charles Huijskens - Collabhouse koppelt muzikanten aan merken om muzieklicenties transparanter te maken - Viaplay TV wordt zelfstandige lineaire zender, SBS9 k ...

Volgende

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00