De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - For You Agency start studiotak met Roxy Dekker-documentaire: ‘Wat werkt op socials, kunnen we doorvertalen naar langere content’ - De Telegraaf positioneert zich als 'herkenbare stem' in ...
Welkom bij de Adformatie Daily, jouw dagelijkse dosis nieuws over marketing, media, creatie en communicatie. Of je nu in de auto zit, een koffiepauze hebt of op shoot bent, wij brengen de nieuwste artikelen van Adformatie rechtstreeks naar jou! De Adformatie Daily wordt dagelijks automatisch gegenereerd met AI door EchoPod.
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - For You Agency start studiotak met Roxy Dekker-documentaire: ‘Wat werkt op socials, kunnen we doorvertalen naar langere content’ - De Telegraaf positioneert zich als 'herkenbare stem' in ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Onderzoek Talpa Network: 'Verruiming advertentiemogelijkheden Ster duwt commerciële media de markt uit' - De Telegraaf positioneert zich als 'herkenbare stem' in outdoorcampagne: 'Zolang ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - ShowHeroes en DoubleVerify bundelen krachten voor veilige online advertenties - Nooit meer met de lijkauto naar salsa-les: Uber lanceert 'Senior Accounts' voor ouderen - Van branding na ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - René Repko vangt het vertrek van marketingdirecteur Jorieke de Vries bij Jumbo op - Van de stekelige tulpen van Nike tot de dromen van ING: dit zijn alle EK-campagnes - Cannes Lions rea ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Cannes Lions reageert op GUT-kwestie: 'Er komen nieuwe regels' - Joris van der Pol: 'Radicaal samenwerken is nodig om de audiomarkt verder te brengen' - 67 procent Nederlanders wil zich ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Jorieke de Vries binnen twee jaar weg als CMO van Jumbo - Roderick Cremers heft Fresh Bridge op, start nieuw bureau met Yvonne Prins - WPP draait beroerd halfjaar en verlaagt verwachtin ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Jumbo en Jan Smit gaan 'tranquilo' de zomer in: 'Dat is onze stylo' - Adnight maakt eerste 40 deelnemende bureaus bekend - Mediadirecteur Sandra Hilster van KRO-NCRV wordt ceo Banijay B ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Ouderen wegzetten als een uitgebluste zak aardappelen is niet Sire-waardig - Er zit een weeffout in ons collectieve salarishuis - Kerrie Finch over Leeuw-ophef: 'De heksenjacht stelt me ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Sire-campagne jaagt oudere vakgenoten in de gordijnen, Marc Oosterhout reageert - TikTok en Tomorrowland sluiten wereldwijde samenwerking - Kerrie Finch over Leeuw-ophef: 'De heksenjach ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau voor de Benelux - Mark Ritson in Cannes: creativiteit is geen risico, maar een bewezen groeimotor - Van roekeloze outsiders naar i ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.