De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Dit zijn de beste CMO’s van 2025 - The Family-directie start contentstudio AI for Detail - Transavia profileert zich als werkgever in campagne Uitgesproken Leuk - Hoe Mastercard de mer ...
Welkom bij de Adformatie Daily, jouw dagelijkse dosis nieuws over marketing, media, creatie en communicatie. Of je nu in de auto zit, een koffiepauze hebt of op shoot bent, wij brengen de nieuwste artikelen van Adformatie rechtstreeks naar jou! De Adformatie Daily wordt dagelijks automatisch gegenereerd met AI door EchoPod.
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Dit zijn de beste CMO’s van 2025 - The Family-directie start contentstudio AI for Detail - Transavia profileert zich als werkgever in campagne Uitgesproken Leuk - Hoe Mastercard de mer ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Kamado Joe verklaart BBQ-seizoen voor geopend met 'witte rook'-inhaakcampagne - Utrecht wil sneller verbod op fossiele reclame - Fotograaf Jeroen Bont: 'Opnames van momenten die echt he ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Topadviseurs gaan bestuurders bijstaan met kiezen tussen twee kwaden - NMO Online gaat tweede fase in met toevoeging retailmedia en internationale partijen - Vijftig bureaus op tweede e ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Arjan Pomper alweer weg als directeur bij NMO - Internationale herstructurering GroupM op komst: 'Naar een single operating model' - Rob en Nik Sluijs: 'Uiteindelijk maakt creatie het v ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Google integreert meer AI in Search-campagnes - 'WPP wil naam GroupM veranderen in WPP Media' - De Hypotheker geeft starter weer zelfvertrouwen en kiest daarmee een goede richting - 5 ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Op bezoek bij Artica: creatieve daadkracht uit het oosten - Nieuwe Loetje-campagne haalt oud sentiment naar boven – maar is het nog wel 100% Loetje? - Gen Z krijgt de kriebels van merke ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Nieuwe Loetje-campagne haalt oud sentiment naar boven – maar is het nog wel 100% Loetje? - ’Overname RTL Nederland door DPG Media loopt vast’ - Perre van den Brink en Doortje Smithuijse ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Van Coopr naar Brand Potential: ‘Onze sweet-spot is de combinatie van ratio en emotie’ - The Freelance Qommunity komt met eigen vakprijs - Dit zijn de eerste Nederlandse juryleden in Ca ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - De baksteen (en woordgrap) van Annexum en meer campagnes - Mark Ritson: ‘Marketeers zijn verliefd op hun eigen bullshit’ - AI-avatar geïnspireerd door James Parkinson beantwoordt je vra ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Mark Ritson: ‘Marketeers zijn verliefd op hun eigen bullshit’ - Talpa Network: 'Verruiming Ster-activiteiten verstoort ernstig de concurrentie' - Edson Sabajo (Patta) en producer Jack S ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.