Lange content is lang niet altijd beter. Sterker nog, soms is korte content effectiever. Tijd dus voor een portie omdenken in content creatie en aandacht voor de inzet van micro content. Met in deze podcast: Voordelen en soorten microconten ...
Inspiratie en kennis om op een leuke en haalbare manier maximaal rendement uit contentmarketing te halen. Met advies voor je contentstrategie, contentproductie en contentpromotie en veel afwisseling in onderwerpen. Want iedereen kan een Contentdiva zijn! De Contentdiva podcast is een initiatief van Sstroop Contentmarketing. Op https://sstroop.nl/ vind je behalve een blog met tips ook een gratis Content Kennisbank met checklists, handleidingen en nog veel meer!
Lange content is lang niet altijd beter. Sterker nog, soms is korte content effectiever. Tijd dus voor een portie omdenken in content creatie en aandacht voor de inzet van micro content. Met in deze podcast: Voordelen en soorten microconten ...
Voor je kunt beginnen met een contentplan of kalender voor de komende periode is het absoluut noodzakelijk dat je je doelen helder hebt en weet welk doel prioriteit heeft. Doe je dat niet, dan loop je het risico dat je gaandeweg ontevreden ...
Je kunt nog zulke geweldige blogs op je website plaatsen en de meest inspirerende en interactieve berichten op social media of in je nieuwsbrief, maar als je het fundament onder die content niet op orde hebt, mist je content deels zijn doel ...
Er zijn bizar veel content tools. Maar zijn ze ook allemaal even goed, handig en nodig? Nou nee. Maar deze drie content tools springen er wel uit en zijn eigenlijk onmisbaar als je content effectief wilt inzetten in je marketing. De afgelop ...
Als je lange of grote content maakt zoals een boek, e-book, whitepaper of weggever, wil je daar het maximale uit halen. En dat kan! Door elementen uit die content te halen en als zelfstandige eenheden in te zetten. In deze podcast ga ik daa ...
Natuurlijk kun je video’s maken gebaseerd op de inspiratie van het moment. Maar als je eerst nadenkt over je strategie kunnen je video’s veel meer voor je betekenen en je bijvoorbeeld niet alleen beter zichtbaar maken maar OOK beter vindbaa ...
Boekmarketing kan heel veel meer zijn dan PR, social media, video en een leuke lancering. Als je het slim aanpakt levert een boek in wording gouden content op waarmee je niet alleen je boek promoot, maar ook je eigen werk en je bedrijf. Boe ...
Video is een contentvorm waarmee je echt veel kunt bereiken. Maar hoe begin je dan en hoe zorg je ervoor dat je maximaal rendement uit je video’s haalt? In deze podcast krijg je tips voor een succesvolle start met videocontent. Bedenk daarv ...
Als je een blog of artikel plaatst op een website, wil je waarschijnlijk dat die na enige tijd goed vindbaar is in Google. Dat betekent dat je iets met seo of zoekmachine optimalisatie moet doen. En om precies te zijn moet je daarbij denken ...
De homepage van je site trekt vaak de meeste bezoekers. Dé plek dus waar je een goede indruk wilt maken en waar je bezoekers wilt verleiden tot een vervolgstap. In deze aflevering gaat het daarom over de ingrediënten die je helpen om dat vo ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.