Natuurlijk kun je video’s maken gebaseerd op de inspiratie van het moment. Maar als je eerst nadenkt over je strategie kunnen je video’s veel meer voor je betekenen en je bijvoorbeeld niet alleen beter zichtbaar maken maar OOK beter vindbaar. In deze aflevering hoor je hoe je je contentstrategie kunt formuleren, door de volgende stappen te zetten: Je marketingdoelen bepalen (bijvoorbeeld leads, sales, zichtbaarheid) Kijken welk type content daarbij past Een format kiezen Je kernboodschap bepalen en onderwerpen kiezen Een planning te maken Met voorbeelden van hoe je bij verschillende marketingdoelstellingen te werk kunt gaan.
Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 10-08-2021
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 24-08-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.