Aflevering Marketingdoelen Als Basis Voor Een Goed Contentplan

· Aflevering van de podcast: Contentdiva's

Voor je kunt beginnen met een contentplan of kalender voor de komende periode is het absoluut noodzakelijk dat je je doelen helder hebt en weet welk doel prioriteit heeft. Doe je dat niet, dan loop je het risico dat je gaandeweg ontevreden raakt met je contentplan. In deze aflevering hoor je hoe keuzes in marketingdoelen aan de basis staan voor een effectief contentplan! Soorten marketingdoelenMeer zichtbaarheid/naamsbekendheid: Meer omzet: meer leads en sales Marketingkosten besparen Behoud van klanten Hoe specifieker je doel, hoe beter je contentplanJe contentplan vraagt om: Duidelijke keuzes in marketingdoelen, die je heel specifiek maakt Vertaling van je doelen naar concrete kpi’s Prioritering: wat telt het allerzwaarst in een bepaalde periode Hiermee worden je marketingdoelen een belangrijk startpunt voor een effectief contentplan waarmee je het beoogde marketingresultaat realiseert. Meer over marketingdoelenHoe je https://sstroop.nl/content-marketing-doelstellingen-formuleren/ (marketingdoelstellingen formuleert), met voorbeelden van marketing kpi's

Speelgoedwinkel
Contentdiva's

Contentdiva's

Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022

De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen

Vorige aflevering

Het beste fundament voor je content

Het beste fundament voor je content

Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 07-09-2021

Volgende aflevering

Micro content is MEGA

Micro content is MEGA

Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 21-09-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketingdoelen als basis voor een goed contentplan

Contentdiva's · 14-09-2021

00:00 16:16