Je kunt nog zulke geweldige blogs op je website plaatsen en de meest inspirerende en interactieve berichten op social media of in je nieuwsbrief, maar als je het fundament onder die content niet op orde hebt, mist je content deels zijn doel. Dat kun je voorkomen door in enkele stappen een gedegen fundament voor je content te creëren: Bouwen op 'eigen grond' Je doelgroep scherp(er) afbakenen Merkwaarden definiëren én toepassen in al je communicatie Kiezen voor een kernbelofte Je richten op een beperkt aantal onderwerpen Technische checks duidelijk waarneembare vervolgstappen In de aflevering wordt verwezen naar een document met honderden merkwaarden, dat je op ideeën kan brengen voor merkwaarden die buiten de clichés vallen. Dat kun je https://sstroop.nl/wp-content/uploads/2021/09/Lijst-merkwaarden.pdf (hier direct downloaden) (no questions asked).
Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 31-08-2021
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 14-09-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.