Na 150 jaar geeft Wilhelm Verton het stokje door aan Jan Baan, de vijfde generatie bij Omoda. In De Ondernemer Live vertellen ze hoe je een familiebedrijf vernieuwt zonder de ziel te verliezen, welke afspraken cruciaal zijn bij opvolging, ...
Wekelijks nieuwe podcasts met boeiende ondernemersverhalen die je motiveren en inspireren.
Na 150 jaar geeft Wilhelm Verton het stokje door aan Jan Baan, de vijfde generatie bij Omoda. In De Ondernemer Live vertellen ze hoe je een familiebedrijf vernieuwt zonder de ziel te verliezen, welke afspraken cruciaal zijn bij opvolging, ...
Al in 2009 zag Dionne Schulf dat het koppelen van merken aan bekende gezichten een krachtige verkoopmotor kon zijn. Met haar bureau Friends of the Brands groeide ze uit tot een invloedrijke speler in influencer marketing, met 9 duizend pro ...
MKB-Nederland-voorzitter Jacco Vonhof ziet de verkiezingscampagne vooral draaien om incidenten, terwijl ondernemers wachten op echte keuzes. In De Ondernemer Live roept hij politici op ‘de gordiaanse knoop eindelijk door te hakken&rs ...
Monica Westerveld, oprichter van sieradenmerk Not Branded, bouwde haar bedrijf op zonder één euro van investeerders. Met slechts tien medewerkers en een slimme uitbestedingsstrategie is ze winstgevend vanaf dag é&eacut ...
CEO Virginia Yanquilevich van Dopper vertelt in De Ondernemer Live over hun vijftienjarige missie: een einde maken aan verpakt water. Ze deelt hoe Dopper inzet op gedragsverandering, productinnovatie en samenwerking met bedrijven en overhe ...
<p data-encore-id="text">In vier weken drie nieuwe zaken openen én een buurtstichting lanceren. In De Ondernemer Live vertelt Jesse van der Meulen hoe Mooie Boules zonder strak plan uitgroeide tot negen horecahotspots en tegelijk maa ...
Oprichter Julia Veer bouwde haar skincare merk Clay And Glow vanuit een studentenkamer tot een miljoenenbedrijf, zonder externe investeerders. In De Ondernemer Live vertelt ze over haar doelen, valkuilen, het belang van focus en groei via ...
In 2002 begon Piet Feenstra aan zijn droom: een eigen kledingwinkel. Snel daarna stapte zoon Arthur in, openden ze een tweede winkel en ging de trein genaamd OFM., tot voor kort Only For Men, rijden. Inmiddels heeft OFM. 25 winkels wordt e ...
Horecamagnaat René Bogaart, eigenaar van BIG Horeca, is geen doorsnee ondernemer. Samen met zijn vrouw heeft hij 6 kinderen, 18 horecazaken, 21 honden en 800 man personeel. Hij begon in de jaren 90 met een feestcafé, maar is ...
In goed overleg. Als je ergens leest dat partijen zo uit elkaar zijn gegaan, dan is de kans groot dat er van alles heeft plaatsgevonden behalve... goed overleg. Zoals na bedrijfsongevallen, het thema van deze podcast, de nachtmerrie van el ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.