Annemarie de Munnik, marketing director bij Lego Benelux, is een honkvaste marketeer. ‘Time flies’, zegt ze na een dienstverband van 18 jaar. De missie van Lego spreekt haar na die lange tijd nog even sterk aan. De feestdagen komen er weer aan, een spannende tijd voor De Munnik, want de maand december is voor de speelgoedbranche dé maand. Maar in deze aflevering van CMO Studio legt De Munnik uit dat het wel heel raar moet lopen als Lego niet een forse plus ten opzichte van vorig jaar gaat laten zien…
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 29-06-2022
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 27-10-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.