In deze speciale Côte d’Azur-aflevering van CMO Studio, gaan we met Arno de Jong (CMO Nederlandse Loterij) in gesprek vanaf het Festival of Creativity in Cannes. Hij ziet dat vooral de december-commercials van de Staatsloterij een kans maken op een Lion, ‘maar het heeft niet zoveel zin om Koning Toto in te sturen voor Cannes’. Waarom eigenlijk niet. De Jong reist zeker niet elk jaar naar Cannes af, maar áls hij dat doet, wil hij wel graag met een tas vol learnings weer naar huis gaan. Maar hoe ontdek je de rode lijn in een mer à boire van internationaal topwerk?
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 25-05-2022
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 19-10-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.