Aflevering Cmo Studio #14 – 2022 ‘Verjongen Is Voor Anwb Nu Superbelangrijk’

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Charlotte Zelders, maakte na twaalf jaar Pepsico de overstap naar ‘vroem-vroem-club’ ANWB. Als CMO. De bond was immers altijd dé lobbyist voor autorijdend Nederland. Maar vandaag de dag zet de bond ook stevig in op duurzame mobiliteit. De (elektrische) fiets bijvoorbeeld, subsidie voor elektrisch autorijden voor iedereen en meer natuur op fiets en loopafstand. Maar gaat dat wel samen met de onverminderde focus op autorijden? Zelders: ‘70 procent van de mobiliteitskilometers wordt gedaan in een auto. Dus het is relevant voor onze 5 miljoen leden.’

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #13 – 2022 ‘Bij speelgoed is het product altijd de hero’

CMO Studio #13 – 2022 ‘Bij speelgoed is het product altijd de hero’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 19-10-2022

Volgende aflevering

CMO Studio #15 – 2022 ‘We willen de beste zijn, niet per se de grootste’

CMO Studio #15 – 2022 ‘We willen de beste zijn, niet per se de grootste’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 15-11-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #14 – 2022 ‘Verjongen is voor ANWB nu superbelangrijk’

CMO Studio · 27-10-2022

00:00 0:41:22