Met Els Dijkhuizen, directeur marketing bij Heineken Nederland, hebben we het over de vlucht die Non Fungible Tokens (NFT’s) nemen (iets voor Heineken?), over de inperking van ‘freedom of commercial speech’ die Franse automerken te verduren krijgen en over het marketingdraaiboek voor lockdowns. Heeft Heineken dat liggen? Nadat Dijkhuizen de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, praten we zeer uitgebreid over Heinekens portfoliomanagement en ja, toch ook even over die waanzinnig mooie Heineken-commercials, pure internationale allure! Maar hoe resoneren deze bij het Nederlands publiek?
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 12-01-2022
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 18-02-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.