Aflevering Cmo Studio #1 - 2022: ‘‘Het Rommelige Is Onderdeel Van Ons Merk’

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Met Brenda Smith, director marketing & customer experience bij A.S. Watson, praten we over flitsbezorging door Jumbo (ook iets voor Kruidvat?), de metaverse en de zin en onzin van een keurmerk als ‘Huismerk Product van het Jaar’. Na het uitroepen van de Winnaar van de Week, licht Smith de goede bedoelingen (duurzaamheid, gezondheid) van Kruidvat toe. Is dat niet een beetje een lastig verhaal als je zo inricht op impulsaankopen?

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #17: ‘We gaan niet mee in het prijsgevecht’

CMO Studio #17: ‘We gaan niet mee in het prijsgevecht’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 16-12-2021

Volgende aflevering

CMO Studio #2 - 2022: ‘Birra Moretti is grotere introductie dan Heineken 0.0’

CMO Studio #2 - 2022: ‘Birra Moretti is grotere introductie dan Heineken 0.0’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 19-01-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #1 - 2022: ‘‘Het rommelige is onderdeel van ons merk’

CMO Studio · 12-01-2022

00:00 0:49:41