Met Brenda Smith, director marketing & customer experience bij A.S. Watson, praten we over flitsbezorging door Jumbo (ook iets voor Kruidvat?), de metaverse en de zin en onzin van een keurmerk als ‘Huismerk Product van het Jaar’. Na het uitroepen van de Winnaar van de Week, licht Smith de goede bedoelingen (duurzaamheid, gezondheid) van Kruidvat toe. Is dat niet een beetje een lastig verhaal als je zo inricht op impulsaankopen?
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 16-12-2021
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 19-01-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.