Aflevering Cmo Studio #17: ‘We Gaan Niet Mee In Het Prijsgevecht’

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Met Maryam Boonstra, Manager Marketing en Channels bij PostNL, praten we over cosmeticabedrijf Lush, dat zich terugtrekt van Facebook, over de diversiteits-handtekening die BVA bij de SER zet (papieren tijger?) en over Black Friday. Hebben we een overconsumptieprobleem? Na het uitroepen van de Winnaar van de Week, doet Boonstra uit de doeken hoe ze PostNL denkt te laten groeien én waarom ze daarvoor niet aan de prijzenknop wil draaien.

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #16: ‘Het magische oranjegevoel moet weer tot leven komen’

CMO Studio #16: ‘Het magische oranjegevoel moet weer tot leven komen’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 08-12-2021

Volgende aflevering

CMO Studio #1 - 2022: ‘‘Het rommelige is onderdeel van ons merk’

CMO Studio #1 - 2022: ‘‘Het rommelige is onderdeel van ons merk’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 12-01-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #17: ‘We gaan niet mee in het prijsgevecht’

CMO Studio · 16-12-2021

00:00 0:44:42