Aflevering Cmo Studio #16: ‘Het Magische Oranjegevoel Moet Weer Tot Leven Komen’

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Met Rosella Passier, captain of marketing bij de KNVB, praten we over de populaire game Roblox, die Nike gebruikt om bewegen te promoten, en over Kicksfit, een sport- c.q. fitnessconcept dat de KNVB recent heeft gelanceerd. Waarom speelt de KNVB voor sportschool? Nadat Passier de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, praten we over de missie van de KNVB. ‘Iedereen kan van voetbal genieten, op elk niveau, een leven lang!’ Hoe vertaal je dat naar meetbare doelen? Het imago van de KNVB is traditioneel, ‘oude witte mannen’, reactief, niet altijd even adequaat, niet transparant. Wat kan, en wat gaat Passier doen om daar beweging in te krijgen?

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #15: ‘Wij helpen oprichters hun roeping te realiseren’

CMO Studio #15: ‘Wij helpen oprichters hun roeping te realiseren’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 02-12-2021

Volgende aflevering

CMO Studio #17: ‘We gaan niet mee in het prijsgevecht’

CMO Studio #17: ‘We gaan niet mee in het prijsgevecht’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 16-12-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #16: ‘Het magische oranjegevoel moet weer tot leven komen’

CMO Studio · 08-12-2021

00:00 0:39:12