Met Rosella Passier, captain of marketing bij de KNVB, praten we over de populaire game Roblox, die Nike gebruikt om bewegen te promoten, en over Kicksfit, een sport- c.q. fitnessconcept dat de KNVB recent heeft gelanceerd. Waarom speelt de KNVB voor sportschool? Nadat Passier de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, praten we over de missie van de KNVB. ‘Iedereen kan van voetbal genieten, op elk niveau, een leven lang!’ Hoe vertaal je dat naar meetbare doelen? Het imago van de KNVB is traditioneel, ‘oude witte mannen’, reactief, niet altijd even adequaat, niet transparant. Wat kan, en wat gaat Passier doen om daar beweging in te krijgen?
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 02-12-2021
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 16-12-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.