Met Andy Mosmans, CMO bij Unknown Group, praten we over de refurbished producten die Amazon gaat verkopen en over Shell dat niet meer Royal Dutch wil zijn. Goede stappen? Logische stappen? Nadat Mosmans de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, kijken we naar de missie van Unknown. Gaat dat verder dan investeren en making money? En hoe kijkt Mosmans naar het feit dat data-gedreven beslissingen steeds meer de norm zijn. Tot slot deelt Mosmans een marketingwijsheid met ons, waar hij zelf veel aan gehad heeft. (LET OP! Wegens een copyright-claim is de muziekclip die wordt afgespeeld van 20:24 tot 20:55 zonder geluid)
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 25-11-2021
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 08-12-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.