Aflevering Cmo Studio #14: ‘De Volgende Kerstcommercial Is Anders Dan Anders’

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Met Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie bij Albert Heijn, praten we over de guerilla-actie van Greenpeace bij de Effies: ‘Effectief!’ En hoe zit het met het jaarabonnement ‘Mijn Albert Heijn Premium’. Is dat stiekem een manier om first party data te verzamelen? Nadat Van der Zanden de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, kijken we naar ‘de taal van de boardroom’ in Zaandam en hebben we het over die toch wel wat brave supermarktmanager Ilse uit de reclames. Mag het íetsje spannender, meneer Van der Zanden?

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #13: 'Onze merkstrategie creëert veel samenhang'

CMO Studio #13: 'Onze merkstrategie creëert veel samenhang'

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 27-10-2021

Volgende aflevering

CMO Studio #15: ‘Wij helpen oprichters hun roeping te realiseren’

CMO Studio #15: ‘Wij helpen oprichters hun roeping te realiseren’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 02-12-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #14: ‘De volgende kerstcommercial is anders dan anders’

CMO Studio · 25-11-2021

00:00 0:47:24