Met Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie bij Albert Heijn, praten we over de guerilla-actie van Greenpeace bij de Effies: ‘Effectief!’ En hoe zit het met het jaarabonnement ‘Mijn Albert Heijn Premium’. Is dat stiekem een manier om first party data te verzamelen? Nadat Van der Zanden de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, kijken we naar ‘de taal van de boardroom’ in Zaandam en hebben we het over die toch wel wat brave supermarktmanager Ilse uit de reclames. Mag het íetsje spannender, meneer Van der Zanden?
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 27-10-2021
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 02-12-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.