Met Evita Stoop, Chief Marketing Officer & Digital Sales leader Northern Europe bij IBM, praten we over het in huis halen van creativiteit en – toepasselijk – de nieuwe IBM merkcampagne ‘Let’s Create’. (Hûh? IBM was toch zo’n oerdegelijk merk?) Nadat Stoop de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, hebben we het over de belangrijkste bewegingen in het marketingvak op dit moment, de manier waarop marketing binnen IBM is georganiseerd én hoe de war on talent bij IBM gestreden wordt.
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 19-01-2022
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 04-03-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.