Met Bas Bisschops, directeur marketing & communicatie bij ABN Amro, praten we over de ‘Martine Bijl 2.0-commercial van Hak’, de zee aan data waar de juiste beslissing uit gedestilleerd moet worden en de kritiek op deug-Pride-campagne (?) van ABN Amro. Nadat Bisschops de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, kijken we naar het merkprofiel van ABN Amro. Is dat nog wel scherp genoeg? En hoe speelt hij in op de sterk veranderde behoeften van bankklanten?
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 16-09-2021
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 11-10-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.