Aflevering Cmo Studio #10: ‘Wij Voorspellen Wat Iemands Volgende Vakantie Wordt’

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Met Corné Hoogendoorn, directeur marketing bij Corendon, praten we over Parool en NRC die verder gaan als ochtendkrant, de videoboodschap van Corendon-oprichter Atilay Uslu én over het persoonlijker maken van het merk. Nadat Hoogendoorn de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, kijken we naar het verschijnsel ‘Corendon Village Hotel in Badhoevedorp’ en duiken we de customer journey van Corendon in. Welke marketingtroeven gaat Hoogendoorn spelen om zijn targets voor 2022 te behalen?

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #9: ‘Data niet alleen leidend in performance-marketing, maar ook in strategische besluitvorming'

CMO Studio #9: ‘Data niet alleen leidend in performance-marketing, maar ook in strategische besluitvorming'

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 27-09-2021

Volgende aflevering

CMO Studio #11: ‘Marketeers moeten littekens oplopen’

CMO Studio #11: ‘Marketeers moeten littekens oplopen’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 11-10-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #10: ‘Wij voorspellen wat iemands volgende vakantie wordt’

CMO Studio · 11-10-2021

00:00 0:44:03