Aflevering Cmo Studio #8: 'Marketeers Moeten De Taal Van Sales En Van De Cfo Spreken'

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Met Marcel Aalders, CMO bij CarpetRight, praten we over de markt voor tv-reclame, die enorm in de lift zit en over het vroegere imago van prijsstunter, waar CarpetRight een beetje vanaf wil komen. Wat heeft Aalders gedaan om te bouwen aan een nieuwe merkbeleving? Nadat Aalders de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, vertelt hij over de stappen die hij met CarpetRight aan het zetten is van offline naar online. Hoe ziet de online klantreis er in grote lijnen uit? En wat zijn zijn ervaringen als kerndocent strategisch brandmanagement bij Beeckestijn?

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #7: ‘Nederlandse reclame, het blijft altijd bij leuke kleine verhaaltjes’

CMO Studio #7: ‘Nederlandse reclame, het blijft altijd bij leuke kleine verhaaltjes’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 18-08-2021

Volgende aflevering

CMO Studio #9: ‘Data niet alleen leidend in performance-marketing, maar ook in strategische besluitvorming'

CMO Studio #9: ‘Data niet alleen leidend in performance-marketing, maar ook in strategische besluitvorming'

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 27-09-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #8: 'Marketeers moeten de taal van sales en van de CFO spreken'

CMO Studio · 16-09-2021

00:00 0:35:15