Met Leo Hensen, director marketing & communications bij T-Mobile Nederland, praten we over (in)transparantie bij mediabureaus, remote werken – vanaf Bali bijvoorbeeld - als het nieuwe normaal, de T-Mobile-campagne ‘Stream als een unlimited’ en over hoe hij het geflikt heeft dat Ben is uitgeroepen tot het meest klantvriendelijke telecommerk van Nederland. Nadat Hensen de Winnaar van de Week heeft bekendgemaakt, vertelt hij over de marketingkeuzes die tot het marktleiderschap van T-Mobile Nederland leidden en vragen we… beste Leo, hoe leg je aan je dierbaren uit dat je met de ‘Unlimited-proposities’ van T-Mobile hele volksstammen hebt getransformeerd tot bingende zombies?
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 11-06-2021
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 06-07-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.