Aflevering Cmo Studio #3: 'Sinds De Persconferentie Van 11 Mei Is De Deksel Eraf'

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Met Frans Leenaars, CMO Western Region bij TUI, praten we over de opkomst van blitz-supermarkten die je boodschappen binnen 10 minuten bezorgen, het (belabberde?) niveau van de EK-campagnes en over TUI’s 'pakketreizen die bijdragen aan eerlijke vakanties met positieve impact’. Niet met het vliegtuig dus? Nadat Leenaars de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, vertelt hij over de recente ontwikkelingen bij TUI in digital marketing. En vragen we… beste Frans Leenaars, mogen de commercials van TUI niet een béétje meer karakter krijgen? Presentatie: Roderick Mirande (Adformatie).

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #2: ‘Groei is een superslecht model’

CMO Studio #2: ‘Groei is een superslecht model’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 11-06-2021

Volgende aflevering

CMO Studio #4: ‘We zijn naar één marketingteam gegaan waarin we vier merken managen’

CMO Studio #4: ‘We zijn naar één marketingteam gegaan waarin we vier merken managen’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 23-06-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #3: 'Sinds de persconferentie van 11 mei is de deksel eraf'

CMO Studio · 11-06-2021

00:00 0:48:18