Met Frans Leenaars, CMO Western Region bij TUI, praten we over de opkomst van blitz-supermarkten die je boodschappen binnen 10 minuten bezorgen, het (belabberde?) niveau van de EK-campagnes en over TUI’s 'pakketreizen die bijdragen aan eerlijke vakanties met positieve impact’. Niet met het vliegtuig dus? Nadat Leenaars de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, vertelt hij over de recente ontwikkelingen bij TUI in digital marketing. En vragen we… beste Frans Leenaars, mogen de commercials van TUI niet een béétje meer karakter krijgen? Presentatie: Roderick Mirande (Adformatie).
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 11-06-2021
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 23-06-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.