Met Merijn Everaarts, oprichter en eigenaar van Dopper, praten we over een verbod op reclame voor vlees, de giga-hoeveelheid Oranje-premiums die met de EK-commercials over ons heen worden gestort én over de recente samenwerking tussen Dopper en Swapfiets. Nadat Everaarts de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, vertelt hij over hoe marketing het plasticprobleem kan oplossen. En hij twijfelt openlijk aan nut en noodzaak van de b2b-Dopper; goed voor het volume, maar vaak zonder intrinsieke motivatie bij de eindgebruiker. Presentatie: Roderick Mirande (Adformatie).
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 11-06-2021
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 11-06-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.