Aflevering Cmo Studio #2: ‘Groei Is Een Superslecht Model’

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Met Merijn Everaarts, oprichter en eigenaar van Dopper, praten we over een verbod op reclame voor vlees, de giga-hoeveelheid Oranje-premiums die met de EK-commercials over ons heen worden gestort én over de recente samenwerking tussen Dopper en Swapfiets. Nadat Everaarts de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, vertelt hij over hoe marketing het plasticprobleem kan oplossen. En hij twijfelt openlijk aan nut en noodzaak van de b2b-Dopper; goed voor het volume, maar vaak zonder intrinsieke motivatie bij de eindgebruiker. Presentatie: Roderick Mirande (Adformatie).

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #1: ‘Duurzaam moet niet te moeilijk zijn’

CMO Studio #1: ‘Duurzaam moet niet te moeilijk zijn’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 11-06-2021

Volgende aflevering

CMO Studio #3: 'Sinds de persconferentie van 11 mei is de deksel eraf'

CMO Studio #3: 'Sinds de persconferentie van 11 mei is de deksel eraf'

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 11-06-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #2: ‘Groei is een superslecht model’

CMO Studio · 11-06-2021

00:00 0:45:36