Met David Verschoor, cmo bij Hartstichting, praten we over Grolsch, dat zijn advertenties terugtrekt van de nieuwe, rechtse Britse omroep GB News, de reanimatietraining die het Rode Kruis lanceerde (bestaande uit 35 Instagram Stories!), en de recente campagnes van Hartstichting. Nadat Verschoor de Winnaar van de Week heeft uitgeroepen, vertelt hij over de kanteling die Hartstichting enige tijd geleden heeft ingezet van fondsenwervend goed doel naar impact-gestuurde organisatie. Én hij legt uit waarom Hartstichting kiest voor een functionele tone-of-voice, terwijl ‘goede doelen’ toch het domein van de emotie is.
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 23-06-2021
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 06-08-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.