Een nieuwe podcast met de kersverse winnaar van de CCMA Manager of the Year Award: René Kloppenburg! René is Senior Manager Customer Care bij KPN. In dit gesprek hebben we het over: - Zijn 'way of working' die hij is gestart bij XS4ALL en nu geïmplementeerd heeft bij KPN - Hoe specialisatie kan helpen bij het werven en behoud van medewerkers - Het verbeteren en digitaliseren van klantprocessen - Het verminderen van klantcontact door digitalisering en AI - Hoe en waarom hij zo trots is op zijn team - En nog veel meer! Meer weten en leren van René bij KPN:. Heb je genoten van dit interview en wil je meer weten van René en de klantenservice van KPN? Schrijf je dan in voor de CCMA Sitevisit XL op 25 en 26 januari 2024..Tijdens deze 2 dagen, met overnachting, bezoeken we niet alleen KPN maar ook DHL, TUI en Centraal Beheer. Meer info en inschrijven vind je op: https://rb.gy/8xy5wy Alles over de CCMA:. Website: www.ccma.nl Linkedin Community (besloten): https://www.linkedin.com/groups/92942/ Linkedin Pagina (openbaar): https://www.linkedin.com/company/ccma---contact-center-managers-association Instagram: https://www.instagram.com/ccma_nederland/ Eventkalender:. CCMA Sitevisit XL - 25 en 26 januari Nationale Klantcontactweek - 15 tot en met 19 april
Gemaakt door: Anne-Marie Beurskens Eerste aflevering: 18-12-2022
De podcast CCMA Kijkje in de keuken heeft in totaal 15 afleveringen
Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 01-08-2023
Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 11-02-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.