Een sterk merk is nooit af. In een wereld waar markten razendsnel veranderen en klantbehoeften blijven verschuiven, is stilstaan geen optie. In deze aflevering ontdek je waarom je merk altijd in beweging moet blijven, hoe je inspeelt op ...
Wij, Hanne en Marion, nemen je in onze podcast mee in onze wereld als merkstrateeg en eigenaren van Comfy. Met Comfy helpen wij je om op te vallen in de markt, met een eigen merkverhaal, waardoor je meer ideale klanten aantrekt. We hebben het over de kracht van merkverhalen, jezelf in de markt positioneren en ijzersterke marketing. Heb je specifieke vragen over je merkstrategie, een merkverhaal toepassen of andere marketing vragen? Volg ons op Instagram of LinkedIn en laat het ons weten, je kan ons volgen op @merkbureau.comfy (Instagram) of www.linkedin.com/company/comfymerkbureau.
Een sterk merk is nooit af. In een wereld waar markten razendsnel veranderen en klantbehoeften blijven verschuiven, is stilstaan geen optie. In deze aflevering ontdek je waarom je merk altijd in beweging moet blijven, hoe je inspeelt op ...
Een merk is veel meer dan een logo, een website of een mooie huisstijl. Het is de kern van je bedrijf – wie je bent, waar je voor staat en hoe je overkomt. In deze aflevering gaan we in op deze onderwerpen: - Wat een merkidentiteit ...
Vandaag hebben we een bijzondere gast: Patrick Huntelerslag! Patrick is een ervaren communicatieadviseur bij RTL, waar hij dagelijks werkt aan PR, campagnes en het bouwen van sterke imago’s. Daarvoor was hij jarenlang actief bij Videola ...
Een ander type aflevering dan normaal – we nemen je mee in wat wij zien gebeuren in de markt en hoe jij daar met je merk op inspeelt. Merken staan op scherp: grote spelers herpositioneren zichzelf, technologie blijft razendsnel ontwikkel ...
In deze aflevering bespreken we of het risicovoller is om een niche te kiezen in plaats van een groot publiek aan te spreken en wat de voor- en nadelen zijn van beide strategieën. We delen een inspirerend voorbeeld van een merk dat were ...
In deze aflevering duiken we in de stelling: "Groei is niet altijd goed voor je merk". Hanne vertelt het verhaal van een merk dat in korte tijd explosief groeide en de impact die dat had op hun merkidentiteit en klantloyaliteit. Ook neme ...
Veel bedrijven gaan er automatisch vanuit dat hoge kortingen de sleutel tot succes zijn tijdens Black Friday, maar dat zien wij anders. In deze aflevering geven we je een tip om alles uit deze tijd van het jaar te halen. Andere onderwer ...
Twee campagnes een goede bijdrage leveren aan onze wereld: die vielen ons op afgelopen week en daar nemen we je in mee. Ook gaan we in op de stelling: "Hebben grote merken als Coca Cola en MacDonalds nog marketing nodig?" - Hanne lig ...
Onze gast vandaag is Benthe Bemelman, business strateeg. Ze helpt ondernemers met het opschalen van hun bedrijf naar een imperium. Haar geheim? Plezier is altijd nummer 1. Als je nu geen plezier hebt in je bedrijf, dan is het lastig om j ...
Kun je met goede marketing echt àlles verkopen? In deze aflevering duiken we in die vraag en hebben we het over de kracht van marketing. Verder bespreken we: - Hoe Defensie met de opvallende Dienjaar-campagne een nieuwe weg in slaat. ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.