In deze aflevering is Martijn Regterschot van HEMA te gast. Martijn is Teamlead Customer Experience en verantwoordelijk voor de klantenservice van HEMA. En dat niet alleen. In zijn rol vertegenwoordigt Martijn de Voice of the customer binnen het bedrijf en zit hij aan tafel bij marketing en IT om klantfeedback door te vertalen naar concrete verbeteringen. Dit Kijkje in de keuken is gesplitst in 2 delen: In dit eerste deel praat Martijn onder andere over technologische innovaties zoals een voicebot en chatbot binnen zijn klantenservice. Door deze tools in te zetten ontstaat ruimte voor medewerkers om het echte gesprek te voeren. Echt persoonlijk contact met klanten. En verschuift het profiel van de medewerker. Van het afhandelen van simpele statusvragen, naar meedenken in complexe materie. Veel luisterplezier bij deel 1 van Kijkje in de keuken bij HEMA. www.ccma.nl
Gemaakt door: Anne-Marie Beurskens Eerste aflevering: 18-12-2022
De podcast CCMA Kijkje in de keuken heeft in totaal 15 afleveringen
Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 03-04-2023
Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 17-12-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.