Voor merken als Nestlé is het niet de vraag óf influencer marketing wordt ingezet maar eerder op welke manier. In deze aflevering vertelt Bas Hawinkels - Corporate Manager Marcom & Media Manager bij Nestlé - hoe dat per merk anders aangepak ...
De trends, insights en insiders. Iedere aflevering praten we over de laatste ontwikkelingen, best practices en inspirerende cases. Met gasten uit de branche, merken en natuurlijk influencers. Deze podcast wordt geproduceerd door award-winning influencer agency 3sixtyfive.
Voor merken als Nestlé is het niet de vraag óf influencer marketing wordt ingezet maar eerder op welke manier. In deze aflevering vertelt Bas Hawinkels - Corporate Manager Marcom & Media Manager bij Nestlé - hoe dat per merk anders aangepak ...
Een podcast tijdens Covid-19 moet natuurlijk ook over Corona gaan... Influencers zijn cruciaal in het bereiken en overtuigen van je doelgroep. Maar in tijden van lockdown is hun effect nóg groter. Want we zitten meer op social, meer thuis e ...
Honesty porn en Tel Sell influencers. Ginny (van Vacature Via Ginny) is er klaar mee. Wat werkt er dan wél? Welke duidelijke valkuilen hebben veel merken - en influencers - totaal niet scherp op het netvlies? En waar is sidekick Greg zo van ...
Tijd voor een nieuwe Brand Perspective: Hoe zetten andere merken influencers succesvol in? Wij vroegen het Jennifer Heuijerjans van Rimmel die haar persoonlijke visie deelt over waar de markt heen gaat, het belang van gelaagdheid in influen ...
Krijg dé influencer marketing trends voor 2020 scherp op het netvlies via deze extra dikke aflevering van What’s Next in Influencer Marketing. Samen met experts Rocco Stallvord (oprichter First & auteur #Spon) en Leroy van Limbeek (Social M ...
Waarom worden virtuele influencers als Lil Miquela gevolgd door miljoenen mensen? Marije Brom van Hogeschool Rotterdam deed onderzoek naar virtuele influencers en legt de drie belangrijkste factoren van hun succes bloot. In de US volgen vee ...
Samen met Frank van Eijk, Commercial Director van Memo2, bespreken we de resultaten uit een onderzoek naar de effectiviteit van influencer marketing. Met super-interessant findings... want één van de meest opvallende zaken was dat ondanks d ...
Een gesprek met leden van de Taskforce Social van de BvA na een sessie over ROI. Met Heleen Crielaard (Head of Marketing Rabobank en voorzitter van de Taskforce), Odette van Winsen (PR Manager AkzoNobel) en Andy Santegoeds (Metrixlab). Host ...
Samen met Heleen Crielaard, Head of Marketing Rabobank en voorzitter van de Taskforce Influencer Marketing van de BvA praten we over het ontstaan van deze taskforce, het belang van transparantie in de markt, zelfregulering en de #Ad campagn ...
We kijken in deze aflevering met onze gast Marit Brugman (Team Dylan Haegens) naar de manier waarop influencers het best samenwerken met merken. Hoe ontstaat een goede match, wat is het belang van authenticiteit en hoe ziet het creatieve pr ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.