Aflevering 13 Het Succes Achter Virtuele Influencers Met Marije Brom (Hogeschool Rotterdam)

· Aflevering van de podcast: What's Next in Influencer Marketing

Waarom worden virtuele influencers als Lil Miquela gevolgd door miljoenen mensen? Marije Brom van Hogeschool Rotterdam deed onderzoek naar virtuele influencers en legt de drie belangrijkste factoren van hun succes bloot. In de US volgen veel jonge meiden virtuele influencers en hebben merken als Nike en Samsung deze ontwikkelingen al omarmd. Ook starten met virtuele influencers? Luister dan eerst deze aflevering. Host: John Meulemans

Speelgoedwinkel
What's Next in Influencer Marketing

What's Next in Influencer Marketing

Gemaakt door: 3sixtyfive Eerste aflevering: 29-11-2019

De podcast What's Next in Influencer Marketing heeft in totaal 28 afleveringen

Volgende aflevering

14 Dé Influencer Marketing Trends voor 2020

14 Dé Influencer Marketing Trends voor 2020

Maker: 3sixtyfive Datum: 15-01-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

13 Het succes achter Virtuele Influencers met Marije Brom (Hogeschool Rotterdam)

What's Next in Influencer Marketing · 02-01-2020

00:00 29:42