Aflevering 12 Micro-Influencers: Meer Engagement, Maar Minder Invloed? Met Frank Van Eijk Van Memo2.

· Aflevering van de podcast: What's Next in Influencer Marketing

Samen met Frank van Eijk, Commercial Director van Memo2, bespreken we de resultaten uit een onderzoek naar de effectiviteit van influencer marketing. Met super-interessant findings... want één van de meest opvallende zaken was dat ondanks dat micro-influencers relatief gezien meer engagement hebben dan grote influencers, dit blijkbaar NIETS zegt over de invloed die zij hebben. Dat én meer interessante insights in deze aflevering. Host: John Meulemans

Speelgoedwinkel
What's Next in Influencer Marketing

What's Next in Influencer Marketing

Gemaakt door: 3sixtyfive Eerste aflevering: 29-11-2019

De podcast What's Next in Influencer Marketing heeft in totaal 28 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

12 Micro-influencers: Meer engagement, maar minder invloed? Met Frank van Eijk van Memo2.

What's Next in Influencer Marketing · 04-12-2019

00:00 22:12