The World After: Where is the Money? De industrie, wordt al jaren gedomineerd door marketing. De markt was vol met producten van hoge kwaliteit die allemaal op elkaar leken. De enige beslissende factor voor de prijs was het merk gepushed door marketing. Corona lockdowns hebben ons veranderd in eigenzinnige solitaire wezentjes. De eigenzinnige consument zoekt naar intrinsieke waarde van het product, die verder gaat dan de toegevoegde waarde van het merk. En de game van marketing is daarmee veranderd. In een industrie vol rechte torens, zal de scheve toren alle aandacht krijgen. Luister naar de podcast en het fantastische marketing voorbeeld van de toren van Pisa. Een eye opener Voor meer informatie, zie https://www.theladyinblu.com
Gemaakt door: The Lady in Blu Eerste aflevering: 04-09-2022
De podcast The Lady in Blu heeft in totaal 21 afleveringen
Maker: The Lady in Blu Datum: 09-07-2021
Maker: The Lady in Blu Datum: 30-07-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.