Pinterest is het vergeten platform van veel marketeers. Maar met 3 miljoen gebruikers in Nederland, liggen de kansen voor het oprapen. Steeds vaker slaat de gebruiker Google over en gaat direct naar Pinterest voor bijvoorbeeld badkamer-, c ...
Welkom bij The Growth Room. Deze podcast van OAK gaat over organisch digitaal groeien. Hier hebben we het over natuurlijke resultaten in zoekmachines en contentmarketing. Resultaten die zijn verdiend. Niet gekocht. In deze podcast bespreken we het belang van organische groei, veranderingen en updates binnen zoekmachines zoals Google en Amazon én hoe je maximale output uit je digital marketing efforts kunt halen. Wil je ook organische groei realiseren met jouw bedrijf? Met een ROI van 3? Of wil je graag bij ons komen werken? Bekijk dan eens Oakisnow.com
Pinterest is het vergeten platform van veel marketeers. Maar met 3 miljoen gebruikers in Nederland, liggen de kansen voor het oprapen. Steeds vaker slaat de gebruiker Google over en gaat direct naar Pinterest voor bijvoorbeeld badkamer-, c ...
Al anderhalf jaar (vrijwel) zonder fysieke verjaardagen of andere bijzondere gelegenheden. Hoe laat je dan aan iemand merken dat je aan hem of haar denkt? Juist: door een kaartje te sturen. Of een bloemetje, mok of ballon. In onze nieuwste ...
Wat gebeurt er als je tegen een SEO’er zegt dat hij of zij moet stoppen met rankings bijhouden, het lidmaatschap van alle keyword tooling moet opzeggen en geen keyword onderzoek meer hoeft te doen? Grote kans dat er blinde paniek ontstaat. ...
In onze nieuwste podcast gaan we in gesprek met de Core Web Vitals goeroe Erwin Hofman. Erwin heeft in zijn leven al vele titels gedragen, zoals backend developer, lead developer en frontend developer. Tegenwoordig is hij een veelgevraagde ...
In het tweede deel van onze podcast met Rand Fishkin worden we bijgepraat over zijn nieuwste tool: SparkToro. Eén van de redenen waarom hij SparkToro heeft ontwikkeld is om met het duopolie van de giganten Google en Facebook af te rekenen. ...
In onze nieuwste podcast hebben we niemand minder dan Rand Fishkin te gast! Live vanuit Seattle deelt Rand zijn visie over de evolutie van SEO. Onze SEO-specialist Heather Rison en host Jurjen van den Broek vragen Rand het hemd van het lij ...
Customer journeys worden door veel marketeers gemaakt. Er zijn honderden prachtige vormgevingen, miljoenen customer journeys, maar wordt er nog wel eens wat aan die customer zelf gevraagd? Klaas Kroezen, founder van WUA!, doet niet anders. ...
De Google core update: een moment waar veel SEO’ers naar uitkijken of juist tegenop zien. Een Google core update kan namelijk best nog eens gevolgen hebben voor de performance van een website, zeker als er niet aan de Google EAT richtlijne ...
“Er is maar één manier om erachter te komen of je content aansluit bij wat je klant zoekt: door het te vragen!” Dat is wat Mi-Choe Emanuelson vertelt in onze nieuwste podcast.??? ?? Mooie quote natuurlijk, maar hoe werkt dat dan precies? ...
Wat gebeurt er als je liefde, passie, content en bier met elkaar combineert? Voor Bierista betekent het een organische nummer één positie in Google. Maar met alleen liefde voor content en bier red je het niet. Gelukkig heeft Alain Schepers ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.