Aflevering #16 - Hoe Klantfeedback Helpt Om Je Content En Je Bedrijf Te Verbeteren

· Aflevering van de podcast: The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

“Er is maar één manier om erachter te komen of je content aansluit bij wat je klant zoekt: door het te vragen!” Dat is wat Mi-Choe Emanuelson vertelt in onze nieuwste podcast.??? ?? Mooie quote natuurlijk, maar hoe werkt dat dan precies? Dat weet Mi-Choe haarfijn uit te leggen. Ze is Contentmarketeer bij Mopinion, een bedrijf dat alles-in-een klantfeedback software ontwikkelt. Deze feedback helpt je om te snappen wat de behoefte is van de consument, zodat je uiteindelijk dieper in de sales funnel komt. Maar er zijn nog veel meer voordelen! Daar weet SEO specialist Laura Ekkelenkamp alles van. Zij verzamelde klantfeedback voor één van de grootste retailers van Nederland. We horen je nu denken: ‘wat was dat dan voor feedback?’ Luister dan naar onze nieuwste podcast!

Speelgoedwinkel
The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022

De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#16 - Hoe klantfeedback helpt om je content en je bedrijf te verbeteren

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing · 01-10-2020

00:00 00:34:43