Al anderhalf jaar (vrijwel) zonder fysieke verjaardagen of andere bijzondere gelegenheden. Hoe laat je dan aan iemand merken dat je aan hem of haar denkt? Juist: door een kaartje te sturen. Of een bloemetje, mok of ballon. In onze nieuwste podcast praten we met Jeroen Luijten: de online marketing manager van Greetz. We vragen hem het hemd van het lijf over hoe hij in deze markt de marketing-euro’s efficiënt inzet, hoe hij kanalen combineert en hoe het online landschap er na de pandemie uit zal zien. Sinds de komst van corona staat de online wereld op z’n kop: er werd opeens veel meer online besteld en sommige webshops konden de online vraag niet aan. Veel bedrijven stopten tijdelijk met adverteren en SEO werd opeens veel belangrijker. Volgens Jeroen kregen veel ondernemers een tijdelijk kijkje in de toekomst: hoe ziet de wereld eruit wanneer alles naar online verschuift, en wat moet je doen om je daarop voor te bereiden? Hij is van mening dat je niet al je geld op één kanaal moet inzetten, maar juist kanalen met elkaar samen moet laten werken. En organic speelt daar een grote rol in, ook al zie je resultaten van je inzet pas na een aantal maanden. Maar hoe leg je die vertraging in impact uit aan je baas? Hoe overtuig je hem of haar dat organic de investering waard is? En hoe ziet de skillset van een goede SEO’er er eigenlijk uit? Je hoort het allemaal in deze podcastaflevering.
Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 07-07-2021
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 01-10-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.