Midden in de internetbubbel van de jaren 90 startte Jacco Bouw marketing automation bedrijf Webpower op. In 2006 besloot hij onder andere de Chinese markt te betreden. Daar heeft hij samen met de overheid een anti-spamwet opgezet voor e-mai ...
Een podcast over media, marketing en content.
Midden in de internetbubbel van de jaren 90 startte Jacco Bouw marketing automation bedrijf Webpower op. In 2006 besloot hij onder andere de Chinese markt te betreden. Daar heeft hij samen met de overheid een anti-spamwet opgezet voor e-mai ...
In deze aflevering interviewen we social business consultant Jochem Koole. Koole belandde via onder andere Basic Orange en Deloitte in het adviseursschap. Daar helpt hij al geruime tijd kennisintensieve bedrijven in de b2b-markt bij de tran ...
Deze week schuift Jeroen Lampe aan, marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland. In de tien jaar dat hij bij Coca-Cola werkt, is hij opgeklommen van marketingstagiair naar marketingdirecteur. In het gesprek vertelt hij over de veranderingen ...
In de tweede Cannes-editie schuift Antoinette Hoes aan, voormalig ceo van Wunderman / Blast Radius en vorig jaar spreker in Cannes. In het gesprek deelt ze insights over Cannes, singularity en public speaking. Dit is de tweede en laatste ...
In de eerste Cannes-editie uit de reeks van twee schuift Kerrie Finch aan, oprichter van FinchFactor. Het gesprek gaat over haar rol bij de Orange Lions en de diversiteit in de media-industrie. Deze podcast is in het Engels. De tweede afl ...
Bas Welling, medeoprichter en executive producer van Wefilm, schuift deze aflevering aan. Wefilm werkt voor klanten als McDonalds, Vodafone en Heineken en heeft de veelbekeken video voor Amsterdamse burgemeester Van der Laan gemaakt. In het ...
De gast van deze week is Harald Dunnink. Harald is medeoprichter van design studio Momkai en de bedenker achter het ontwerp van De Correspondent. Het thema is dan ook: design in content marketing. Shownotes te vinden op: podcast.wayneparke ...
In deze aflevering spreken we Ruben Houkes. Ruben is voormalig wereldkampioen judo, haalde op de Spelen in Peking een bronzen plak én is één van de oprichters van 2Basics. Dit in Haarlem gevestigde bureau is gespecialiseerd in breedtesportm ...
Deze aflevering draait volledig om het ontwikkelen van je contentstrategie. Fleur Willemijn van Beinum werkte voor grote partijen als KLM, Delta Lloyd en eBay. Tot voor kort zat ze bij Unilever als Global Content Strateeg. Momenteel ad inte ...
Aart Lensink is deze aflevering te gast. Met LVB Networks is hij al ruim 21 jaar actief in contentmarketing. Deze aflevering draait dan ook volledig om contentmarketing, de rol van de contentmarkeer en de kracht van contentformats. Shownot ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.