De gast van deze week is Dries Poels. Hij werkte bij verschillende grote bedrijven als KPN en IKEA. Momenteel werkt hij bij bol.com als manager marketing communications & brand management. Het thema van deze week is dan ook merken bouwen in ...
Een podcast over media, marketing en content.
De gast van deze week is Dries Poels. Hij werkte bij verschillende grote bedrijven als KPN en IKEA. Momenteel werkt hij bij bol.com als manager marketing communications & brand management. Het thema van deze week is dan ook merken bouwen in ...
Influencer, presentatrice, ontwerper of auteur? Noem haar een alleskunner. Het succes van Anna Nooshin begon bij lifestyle blog NSMBL; waarna ze aan haar eigen merk bouwde. Zo heeft ze boeken geschreven, gejureerd bij Holland’s Next Topmode ...
Jeroen van Koningshoven schuift bij ons aan voor een gesprek over in-house creatie en contentmarketing. Jeroen heeft aan verschillende kanten gewerkt; van klantzijde naar bureauzijde en weer terug. Hij begon bij Heineken als editor in chief ...
In deze aflevering is Arno Peperkoorn te gast. Arno ken je van Result Recruitment: waar hij managing director is. Vanzelfsprekend is het thema dan ook recruitment in de mediasector. Daarnaast hebben we het over branded content op Snapchat, ...
In deze aflevering van The Brief spreken wij met Erik Hensel, Managing Director van viral video bedrijf LifeHunters. Het thema is dan ook viral marketing. Daarnaast gaan we het hebben over de branded content serie van Comedy Central, de spe ...
In deze aflevering van The Brief spreken wij met Xavier van Leeuwe, Director Marketing and Data bij het NRC. Het gaat over relaties met de klant, relaties met je lezers en data hierover. Shownotes te vinden op: http://podcast.wayneparkerke ...
In deze aflevering bespreken we met Jeroen de Bakker brand transformation, digital transformation en growth hacking. Shownotes te vinden op: http://podcast.wayneparkerkent.com/jeroen/ ...
In deze aflevering spreken we met Brechtje de Leij, Senior Product Manager bij Marktplaats.nl en auteur van het boek "Mobiele Eenheid: van disruptie tot digitale strategie." The Brief is een tweewekelijkse podcast gemaakt door WPK The Agen ...
In deze aflevering spreken we met Maiko Valentijn, CEO van een van Nederlands grootste mediabureaus: MediaCom The Brief is een tweewekelijkse podcast gemaakt door WPK The Agency; het content marketing bureau van Wayne Parker Kent. In The B ...
In deze aflevering spreken wij met Albert Jan Huisman, voormalig directeur Marketing en Business bij Kennedy van der Laan, Europees marketing directeur van Towers Watson én momenteel Chief Content Officer bij Content Marketing FFWD. We spre ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.