Aflevering 018 - Jeroen Lampe Over Contentstrategie Bij Coca-Cola

· Aflevering van de podcast: The Brief - Een podcast over media, marketing en content

Deze week schuift Jeroen Lampe aan, marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland. In de tien jaar dat hij bij Coca-Cola werkt, is hij opgeklommen van marketingstagiair naar marketingdirecteur. In het gesprek vertelt hij over de veranderingen in het productportfolio en de marketingaanpak. Het thema: contentstrategie bij Coca-Cola. Shownotes te vinden op: podcast.wayneparkerkent.com/jeroenlampe Bij Wayne Parker Kent zijn we op zoek naar nieuw talent! Bekijk de vacatures op: wayneparkerkent.com/jobs/

Speelgoedwinkel
The Brief - Een podcast over media, marketing en content

The Brief - Een podcast over media, marketing en content

Gemaakt door: The Brief Eerste aflevering: 17-10-2019

De podcast The Brief - Een podcast over media, marketing en content heeft in totaal 121 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

018 - Jeroen Lampe over contentstrategie bij Coca-Cola

The Brief - Een podcast over media, marketing en content · 28-06-2017

00:00 49:05