Deze week schuift Jeroen Lampe aan, marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland. In de tien jaar dat hij bij Coca-Cola werkt, is hij opgeklommen van marketingstagiair naar marketingdirecteur. In het gesprek vertelt hij over de veranderingen in het productportfolio en de marketingaanpak. Het thema: contentstrategie bij Coca-Cola. Shownotes te vinden op: podcast.wayneparkerkent.com/jeroenlampe Bij Wayne Parker Kent zijn we op zoek naar nieuw talent! Bekijk de vacatures op: wayneparkerkent.com/jobs/
Gemaakt door: The Brief Eerste aflevering: 17-10-2019
De podcast The Brief - Een podcast over media, marketing en content heeft in totaal 121 afleveringen
Maker: The Brief Datum: 23-06-2017
Maker: The Brief Datum: 13-07-2017
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.