In deze aflevering deelt Laura Terlaeken, Digital Marketing Officer bij Toerisme Vlaanderen, haar waardevolle visie in haar rol bij het ontwikkelen van digitale marketingstrategieën om Toerisme Vlaanderen internationaal te promoten. Ontdek onder andere hoe AI-gedreven personalisatie reiservaringen positief beïnvloed met op maat gemaakte reisgidsen. Laura bespreekt het belang van SEO, contentmigratie en marketingautomatisering om de digitale aanwezigheid van Toerisme Vlaanderen te versterken. Belangrijke onderwerpen die aan bod komen: - AI-gedreven personalisatie - Duurzaam Toerisme: Vlaanderen promoten terwijl lokale gemeenschappen worden ondersteund. - Digitale Marketingstrategie: SEO, contentcreatie en marketingautomatisering inzetten. - Team Samenwerking: Diverse teams bouwen voor succesvolle projectresultaten. - Doelgroepsegmentatie: Campagnes afstemmen op specifieke doelgroepen. Klinkt interessant, toch? Beluister de volledige aflevering hier of via Youtube. Meer info over de Stronger Together Marketing Podcast.
Gemaakt door: Ambitious Eerste aflevering: 15-09-2024
De podcast Stronger Together heeft in totaal 9 afleveringen
Maker: Ambitious Datum: 05-11-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.