In deze aflevering van de Stronger Together Podcast deelt Bjorn Andelhofs zijn inzichten over distributiemarketing bij Topcon. Hij bespreekt de strategische overgang van directe verkoop naar distributie, met een focus op culturele aanpassingen, teamalignment en het meten van campagneresultaten via lead tracking. Bjorn geeft ook praktische tips over datagestuurde eventmarketing en benadrukt het belang van flexibiliteit in moderne marketing.Een interessante must-listen voor iedereen! ?? Belangrijkste onderwerpen: Distributiestrategie en internationale samenwerking Culturele aanpassing in marketing Lead tracking en datagestuurde campagnes Succesvolle eventmarketing... en nog veel meer! Benieuwd naar meer? Abonneer je nu op onze podcast of luister via onze andere kanalen: Apple Podcast & Youtube Hier vind je een overzicht van alle voorbije én komende afleveringen.
Gemaakt door: Ambitious Eerste aflevering: 15-09-2024
De podcast Stronger Together heeft in totaal 9 afleveringen
Maker: Ambitious Datum: 29-10-2024
Maker: Ambitious Datum: 13-11-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.