Iedereen in e-commerce jaagt achter Meta, TikTok en influencers aan. Maar wat als je juist een merk kunt bouwen zonder bakken geld in paid media te gooien? Ingmar Bruinsma deed het. Twee keer zelfs. Eerst met TicketSpy en later opnieuw met het e-commerce concept BALZY. Zijn geheime wapen? Niet nóg een campagne draaien, maar slimme PR, free publicity en storytelling. In deze aflevering hoor je: – Waarom earned media nog steeds snoeihard werkt in een wereld vol performance marketing – Hoe je media-aandacht pakt die écht impact heeft op vertrouwen, traffic én sales – Wat e-commerce bedrijven missen als ze alleen naar ads blijven kijken Een must-listen voor iedereen die merkt dat campagnes duurder worden, maar groei stagneert. Beluister nu de nieuwste aflevering van de No Bullshit Marketing podcast en ontdek waarom de volgende groeispurt van je merk misschien niet uit ads komt, maar uit aandacht die je niet kunt kopen.
Gemaakt door: No Bullshit marketing Eerste aflevering: 08-05-2025
De podcast No Bullshit Marketing heeft in totaal 10 afleveringen
Maker: No Bullshit marketing Datum: 20-08-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.