SEA verandert razendsnel. AI, automatisering en Performance Max nemen steeds meer werk over. Maar ondanks alle slimme tools verspillen veel e-commerce ondernemers nog steeds onnodig geld. In deze aflevering spreken we met Guy Schepers, mede-oprichter van Taskforce en het Dutch Agency Event. We hebben het over de toekomst van adverteren (PPC), de rol van AI, en waarom het fundamentele werk juist nu belangrijker is dan ooit. Wat je kunt verwachten: – De grootste denkfouten die e-commerce ondernemers maken in SEA – Welke skills SEA-specialisten nú moeten ontwikkelen om relevant te blijven – Hoe je als marketeer waarde toevoegt in een wereld vol automatisering – Wat er wel én niet verandert in een AI-gedreven Google Ads landschap – Waar in 2025 nog de meeste winst te behalen valt voor webshops Must-listen voor iedereen die werkt in e-commerce of marketing, en grip wil houden op zijn SEA-strategie.
Gemaakt door: No Bullshit marketing Eerste aflevering: 08-05-2025
De podcast No Bullshit Marketing heeft in totaal 10 afleveringen
Maker: No Bullshit marketing Datum: 23-07-2025
Maker: No Bullshit marketing Datum: 03-09-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.