Hoe verkoop je merkcampagnes aan klanten die alleen maar naar ROAS kijken? In deze aflevering duiken we in het spanningsveld tussen branding en performance marketing. Te gast is Lars Maat, oprichter van Maatwerk Online en internationaal spreker over paid marketing en data. Samen bespreken we hoe je brandingcampagnes wél meetbaar maakt, wat je kunt leren van de Flitsmeister-case, en hoe je branding en data slim combineert zonder te verzanden in vanity metrics. We geven praktische voorbeelden, slimme KPI’s en testen zoals geo-splits, brand lift en incrementality. Must-listen voor marketeers die sterker willen staan in gesprekken met data-gedreven klanten. ?? Wat je leert: - Hoe je ROAS-gedreven klanten overtuigt van branding - Waarom branding in 2025 belangrijker is dan ooit - De grootste misverstanden én fouten in merkcampagnes - Hoe je branding meetbaar maakt met de juiste data en tools
Gemaakt door: No Bullshit marketing Eerste aflevering: 08-05-2025
De podcast No Bullshit Marketing heeft in totaal 11 afleveringen
Maker: No Bullshit marketing Datum: 03-09-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.