Mensen doen niet wat ze zeggen, en ze zeggen niet wat ze doen. Dat is de hele reden waarom neuromarketing-onderzoek bestaat. We kiezen op basis van emotie en praten die achteraf rationeel goed. In dit webinar delen we verbazingwekkende experimenten en voorbeelden over hoe irrationeel onze beslissingen tot stand komen. Ons brein is voorspelbaar irrationeel. Dat heeft vergaande gevolgen voor zowel effectieve insteek van je marketing als van marktonderzoek. Diede en Tom delen in deze podcast verrassende en praktische inzichten. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-103 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 25-04-2024
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 09-05-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.