Hoe goed kun je aandacht voorspellen door middel van machine learning algoritmen? Op welke manieren wordt AI ingezet om de inzichten van neuromarketing-onderzoek betrouwbaarder en concreter te maken? En hoe kun je de impact van je reclames en andere communicatie versterken met AI tools? In deze podcast delen Tim en Tom zien hoe AI in (neuro)marketing wordt ingezet. Ook geven ze een inkijkje in de gloednieuwe AdVisor tool, waarmee je je reclame kunt keuren aan de hand van een groot aantal best practices voor effectieve reclames. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-102 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 18-04-2024
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 06-05-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.