Neuromarketing-cases lijken bijna altijd te gaan over bekende bestaande merken. Zij maken gebruik van neuromarketing-onderzoek en technieken om de impact van hun reclames, verpakking, pricing en andere touch points te maximaliseren. Is neuromarketing dan niet zinnig voor nieuwe merken en producten? Integendeel. Nieuwe producten blijken voor andere uitdagingen te staan om een plekje in de keuzeset van de consument te veroveren. In deze podcast leer je de laatste psychologische inzichten. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-104 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 06-05-2024
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 16-05-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.