Een mooi gesprek met 3 vakidioten: Monica Post, Jorien van Blijswijk en Yvonne Dorkhom. Monica en Yvonne zijn beide freelance kwalitatief marktonderzoeker en Jorien is marktonderzoeker bij de Zonnebloem. Met hen bespreek ik alle trends en ...
Dé podcast voor iedereen die geïnteresseerd is in Marketing Intelligence. Ewout Witte interviewt inspirerende specialisten op het gebied van Marketing Intelligence, om hun mening te horen over waar het vak anno nu staat en welke ontwikkelingen ze in de toekomst verwachten. Voor marktonderzoekers, marketeers, dataspecialisten en iedereen met een sterke binding met het vak die op zoek is naar een stukje extra kennis én inspiratie.
Een mooi gesprek met 3 vakidioten: Monica Post, Jorien van Blijswijk en Yvonne Dorkhom. Monica en Yvonne zijn beide freelance kwalitatief marktonderzoeker en Jorien is marktonderzoeker bij de Zonnebloem. Met hen bespreek ik alle trends en ...
Waarom het meten van klanttevredenheid veel simpeler én effectiever kan (en moet) One2Ten is een data en research platform. One2Ten verzamelt, analyseert en voorspelt data voor organisaties in binnen- en buitenland. Het bedrijf opgezet in ...
Tim Zuidgeest is mede-oprichter van Unravel Research. Bij Unravel staat neuromarketing centraal, ofwel hoe consumentenbrein reageert op marketingboodschappen. Unravel Research heeft als missie: goede marketing nog effectiever maken door mi ...
Merken willen steeds liever een eigen verhaal vertellen, en die passen meestal niet in korte commercials. Doelgroepen gaan steeds meer zelf op zoek naar online informatie die ze helpen in het oriëntatieproces. Contentmarketing is voor merk ...
Koppert Cress is een uniek bedrijf dat cressen en eetbare bloemen (ofwel microgroenten) kweekt die wereldwijd door de beste chefkoks gebruikt worden. Koppert Cress is voorloper als het gaat om innovatie en duurzaamheid. En het bedrijf zet d ...
Er staat weer een nieuwe podcast online. Dit keer met Sylvie Verbiest. Sylvie is marktonderzoeker in hart en nieren. Met haar bedrijf Small richt zij zich op kinderen- en jongeren marktonderzoek. En dat doet ze inmiddels 10 jaar. Maar hoe ...
Ik had op het HEMA hoofdkantoor in Amsterdam-Noord een mooi gesprek met Jung Sun Beijsens: manager marketing analytics bij HEMA. Jung Sun is een enorm ervaren retailmarketeer en heeft voor een hele winkelstraat aan mooie retailmerken gewerk ...
Op het kantoor van Haystack aan de NDSM-pier in Amsterdam-Noord had ik een leuk gesprek met Annamarie Perquin, teamlead en strategisch adviseur. Haystack is een bureau dat marktonderzoek en consultancy combineert. Gestart en groot geworden ...
In deze podcast spreek ik met Pim van Leeuwen, managing director van de Nederlandse organisatie. Met Pim ging ik in op alle ontwikkelingen die MetrixLab heeft doorgemaakt. In 2000 gestart als website feedback oplossing, omarmd door Microsof ...
Merik heeft samen met zijn broer Hendrik CG opgericht, dat in 20 jaar tijd is uitgegroeid tot een belangrijke speler in het Nederlandse marktonderzoekslandschap. Als selectiebureau voor panelleden met daarnaast ook een eigen kwantitatieve o ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.